четвртак, 8. септембар 2011.

Публикације ОЕЦД-а о учењу

Како сам провео пола летњег распуста читајући публикације ОЕЦД-а о учењу


Пратећи основне идеје због којих је и настао овај наш Веб пропланак (које се укратко могу подвести под "прочитај и пренеси ако мислиш да вреди"), аутор овог чланка прихватио се са задовољством читања и подвлачења неких 1.500 страница веома важних ОЕЦД публикација о учењу। Приказ књига можете прочитати кликом на књижицу испод, мању или већу - по жељи:

Publish at Calaméo or browse others. (Латиница у наслову је са Каламео сајта!)
У чланку се налазе и линкови на поменуте публикације। 

2 коментара:

  1. Ја у школу идем и добар сам ђак
    Подсетио си ме на чувене теме – Како сам провео летњи распуст, Шта сам читао овог лета ...
    Боже, Влатке! Што не рече, човече, да ти се нешто чита, па да препоручимо!
    Како се не спотаћи о овакав „камен темељац односа између наставника и ученика“ у донкихотовској борби ОЕЦД-а против неуромитова !?!
    Највише ми се допао наслов поглавља „Регрутовање наставника...“ у књизи „Наставници су битни“ коју си тако топло препоручио. Замислих свој колектив на полигону (какав флеш!) и, види, није то тако лоше – развићемо спортски дух, а тек бицепсе и трицепсе! Свакако треба ојачати торзо како би се понео спомињани камен темељац.
    Ух! Ипак ћу се ја држати препоруке Хогара Страшног и забављаћу се док учим ; )
    За једног физичара превише си ти летос читао – одмарај се мало!

    ОдговориИзбриши
  2. Нема одмора док траје обнова (транзиција и реформа)!

    ОдговориИзбриши

Унесите свој коментар, предлог, питање, искуство...